forbrukerservice-scaled-aspect-ratio-16-9

Konsumentkontakt

januari 11, 2023

Orkla återkallar begränsat parti L300 Glow Boost Face Serum Vitamin C

Orkla Care Sverige återkallar ett begränsat parti av L300 Glow Boost Face Serum Vitamin C, med batchnummer DC2W1, på grund av kvalitetsavvikelse i form av bakterietillväxt.

Read more

Vår konsumentkontakt består av ett litet team av duktiga medarbetare som står redo att hjälpa dig med frågor, feedback eller andra förfrågningar om våra produkter. Svarstiden på förfrågningar är cirka två arbetsdagar.

Kontaktinformation

Telefon:

020750010

Måndag-fredag: 09:00-11:00

Vi håller stängt julafton, nyårsafton och alla röda/helgdagar.

Vad funderar du på?

Är det något du undrar över gällande våra produkter? Behöver du råd och tips? Fyll i kontaktformuläret så återkommer vi till dig så snart vi kan.

Har du köpt en produkt som inte var som förväntat? Fyll i kontaktformuläret så tittar vi på ärendet. Ta gärna hand om produkten tills ärendet är behandlat – i vissa fall vill vi utreda det vidare. Ju mer information som bifogas, såsom bilder, datummärkning och tillverkning/batchkod, desto snabbare kommer vi att kunna hjälpa dig att behandla ärendet.

Har du spännande förslag och idéer på nya produkter, eller andra önskemål till vårt sortiment? Eller vill du ge oss feedback på våra produkter? Skicka din feedback via kontaktformuläret så återkommer vi inom kort.

Vi får ett stort antal förfrågningar som efterfrågar stöd till lag, föreningar, organisationer och evenemang. Förfrågningar angående sponsring kan lämnas via kontaktformuläret. Vi har tyvärr inte möjlighet att svara på alla förfrågningar, och kommer att kontakta dig direkt inom två till tre veckor om samarbetet är aktuellt.