Försäljning

När du gillar att vinna, känns det bra att spela i det vinnande laget. Men det känns ännu bättre att spela i det lag som hjälper alla att vinna: företaget, kunderna och – viktigast av allt – konsumenterna.

845B5369--scaled-aspect-ratio-16-9

För våra försäljningsteam är ingen dag den andra lik, oavsett om de jobbar på kontoret eller ute i butiken. Det är de som är Orklas ansikte utåt, och de måste behärska konsten att kombinera internt arbete med analyser, drift, projekt och presentationer med externt arbete mot våra kunder genom samarbete och förhandlingar. När avtalen är på plats är det utesäljarna som ansvarar för implementeringen i butikerna.

Har du någon gång funderat över varför chipspåsarna är placerade bredvid läsken? Eller vem som har satt upp en kajak med leverpastej mitt i matbutiken? Det är noga uttänkt av våra säljare och merchandisers i butiken, som kombinerar kreativitet med noggranna analyser och erfarenhet för att det ska bli lättare för just dig att hitta och välja de varor du vill ha.